Ziek (zie ook afwezig)

• Indien je je op school onwel voelt, vraag je beleefd aan de leerkracht of je naar het secretariaat mag. Daar geeft men jou de nodige verzorging of wordt er naar je ouder(s)/ verantwoordelijke gebeld om te vragen of iemand je komt ophalen. Dit wordt in de schoolagenda genoteerd.

Zwemmen

• Je draagt een deftige zwembroek (om hygiënische redenen verbiedt het zwembad het dragen van een zwemshort) of zwempak, je zorgt voor een kleine en grote handdoek.
  • Je bewaart je zwemgerief in een zwemzak en laat alles dezelfde avond nog wassen.
  • Voor en na het zwemmen ga je onder de douche. Je droogt je voeten extra goed af vooraleer je je kousen en schoenen aantrekt.
  • Je houdt je aan de afspraken die de LO-leerkracht met jou en je klasgroep heeft gemaakt.
  • Indien je omwille van gezondheidsredenen of andere niet mee kan zwemmen, meld je dit bij de leerkracht LO. Je brengt hiervoor telkens een doktersattest binnen op het secretariaat, die de leerkracht LO op de hoogte brengt.