Houding op straat

• Buiten de school heeft de leerling de plicht zich eveneens op een fijne en beleefde wijze te gedragen.
  • De weg van en naar school is altijd de kortste weg. Je komt meteen naar school en je blijft nergens hangen.
  • Leerlingen die met de bus komen, wachten rustig aan de bushalte. Je valt de medereizigers niet lastig en je hebt een gepaste houding.
  • Het park aan de school is geen openbaar domein en daarom maak je hiervan alleen gebruik als doorgang naar het station. De foyer en de ruimte voor het ziekenhuis zijn geen openbare plaatsen, je blijft hier niet hangen. Als iemand van de verantwoordelijken je aanspreekt, doe je meteen wat er van jou gevraagd wordt en ga je niet in discussie.

Huiswerkklas

• Voor de leerlingen van de 1ste graad.
  • Maandag – dinsdag – donderdag - vrijdag
  • Afhankelijk van de uurroosters gaat de huiswerkklas door van 15.30u. tot 16.20u of van 14u40 tot 15u30. De huiswerkklas sluit steeds aan op de lessen.